Uw eigen overzichten maken

Naast de twee standaard overzichten ‘Mijn werk’ en ‘Alle werk’ kunt u persoonlijke overzichten toevoegen, zodat u selecties van bewerkingseenheden die u veel gebruikt, nog maar één keer hoeft te definiëren. Deze overzichten worden per stuk als tabblad toegevoegd aan het scherm ‘Overzicht werk’ en opgeslagen in uw profiel, zodat u ze kunt blijven gebruiken.

Onderstaand een voorbeeld van een uitgebreide zoekopdracht, opgeslagen als nieuw tabblad (rood omkaderd).


Een persoonlijk overzicht toevoegen

Elk overzicht representeert een bepaalde zoekopdracht op de lijst van alle bewerkingseenheden waarbij u betrokken bent. U maakt derhalve een nieuw exemplaar door via ‘Uitgebreid zoeken’ die zoekopdracht te definiëren. Bij elke selectie die u aanbrengt, ziet u boven de lijst bewerkingseenheden de zoekopdracht ontstaan en daarnaast een knop ‘Opslaan als nieuw tabblad’. Zodra u daarop klikt, kunt u het tabblad onder een zelf te kiezen naam opslaan.


Overzichten zijn dynamisch

De inhoud van overzichten die u op deze manier toevoegt, blijft dynamisch: ook toekomstige bewerkingseenheden die aan de bijbehorende zoekopdracht voldoen, zullen er automatisch in verschijnen.


Een tabblad verwijderen

Beweeg met de muis over een tabblad om een kleine knop met een kruisje te laten verschijnen. Druk op de knop om het tabblad te verwijderen.


De volgorde van tabbladen aanpassen

Uiterst rechts van de tabbladen ziet u een knop met drie liggende streepjes. Hieronder bevindt zich de optie ‘Tabvolgorde aanpassen’. In het scherm dat daarop volgt, kunt u de tabbladen in de gewenste volgorde slepen.